Gårdagen

Gårdagen var väldigt rolig men lite annorlunda..
Var uppe hos cassie drack skumpa och öl, drog vidare till hampus och drack skumpa och öl. Sedan blev det taxi till lotus. Har inte varit där sen en helg i Maj (när Sofia fyllde år)
Kom dit, köpte en cider i baren.. Sedan gick vi runt ett varv och vad ser vi? BARA 91:or såg max 10  90:or + äldre... Jag och cassie kände oss väldigt obekväma kan ja väl säga.. kände inte igen en enda jävel där inne! Men vi blev fulla och det släppte lite. Sedan gick vi till dansgolvet där vi dansa med två av cassies kompisar. Och det kände också jääävligt skumt, för ALLA blickar var på oss..! Det blev en ring runt mig och henne så vi typ stod och dansade i mitten.. kändes väldigt konstigt. Men dock ganska roligt. En av barntendern tog på min röv den fi**an! haha!
En helt skum kväll, tre söta 91or frågade om dom fick dansa med oss 10 minuter innan det stängdes.. klart dom fick =) jätte små söta pojkar.. haha (peddo)

Sedan drog vi och käkade, efter det blev det efterfest lite längrebort från där jag bor. Satt där tills kl var runt 4, då drog vi oss hemmåt och blev uppmötna av våra pojkvänner. En jävligt konstig men rolig kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0