Fakta


Vi alla har det svårt i livet nångång.. antingen stort problem eller litet. Det vandrar Alltid upp och ner i ens liv, vardagligt som högtidlig. Ingen kommer undan att må dålig då och då, ingen har det perfekt...
Just nu har jag det förjävligt.. Allt har gått skit verkligen.. både ekonomiskt och aa typ allt. Jag hoppas verkligen allting löser sig.. speciellt med det ekonomiska.. men men, huvudet högt ändå! Ska inte deppa det är fredag och jag ska träffa Ida!

Har nyss ätit mat, det var jätte gott! 
Backribs med potatisröra             Och typ så här ser jag ut nu, så jävla MÄTT!
                  




Kommentarer
Postat av: sofia

Gumman jag finns för dig!

2009-07-24 @ 18:41:58
URL: http://fotini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0