dåligt

Inte så bra på att upptatera längre, men hinner ju inte liksom! Igår städade jag och Cassie Hampus lägenhet.. den var riiiiktigt stökig, man var tvungen att hopppa över alla grejjer på golvet och gå värsta laburinten. Och disk överallt.. Men iaf vi fixade det galant! Blev skit snyggt sen. Men han och willy vart glada så dom bjöd mig och cassie på en varsin vinare så vi satt några stycken och drack Slutade med massa skratt och hemgång vid 5 på morgonen?
Jag har kommit på ett jätte roligt ölspel (där man anväänder sig av youtube) Orkar inte förklara just nu, men om ni är nyfikna får ni väl fråga :)

Idag har jag inte gjort så mycket, just nu står cassie och diskat jag har precis städat, pontus är och handlar mat och lite snacks. Vi ska nämnligen ha harry potter maraton igen, vi kollade bara på 1-2 förra gången nu ska vi försöka se lite mera. Börjar ju så klart med 3:an. Men nu ska jag hjälpa till! Hoppas eran onsdag har varit bra hitils!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0