Dagen


Har nyss kommit ur duschen, Har haft fullt upp hela dagen. Har packat, men insåg att allt inte fick plats i resväskan så ska låna cassies STORA resväska, kanske lite dumt att ha en halvtome ASfet resväska, men hällre det är slapa på en tung resväska och flera väskor bredvid. Åkte till pappa idag, hälsade på honom med Kosan efter en stund kom mina två systrar över, tervlig att se dom!

Jag måste bara tilläga att min ena syster gick in på toan dirket när hon kom hem till pappa och kom ut där ifrån och berättade att hon var gravid! Grattis syster (IGEN) kommer bli väldigt spännande! Hon har ju nämnligen fött en liten Malina i Januari så kommer bli moster åt ett till barn, då är jag moster åt 4 barn och faster åt 2 =) NICE

Nu ska jag hämta resväskan hos Cassie sedan Packa och därefter blir det mys med Pontus, han har köpt en massa gottis åt oss och han har lovat massage! :D * hihi blir så glad av sånt!



Kommentarer
Postat av: sofia

vad kul att höra :D grattis :)

Ha en underbar resa!

2009-07-27 @ 21:47:33
URL: http://fotini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0