btw


Hade världens konstigaste dröm inatt. Drömde att jag var rå packade, gick själv på stan i mörkret och då kom mina gamla klasskamrater fram och skulle ta hand om mig, men jag söp dom underbordet! Så vi alla var skit fulla, Sofia strula med nån snygging och skrek LÅT MIG VARA!
Emma och Matilda dansade stjärt mot stjärt och skrek.
Jag och Anna satt på nån säng mitt i stan och lyssna på hög musik, och anna dansade på sängen och sedan ramla ner och var sprittsprångande naken! HAHA så sjuk dröm, ingen aning vart den kom ifrån, men den fick mig att inse att jag saknar er alla!
(väldigt mycket)


Kommentarer
Postat av: sofia

sv: hehe tack för det :D



haha, vilken härlig dröm, hoppas drömmen går iuppfyllese! iaf om mig och snyggingen :D

vi får bestäma någon dag snart att ses!!

2009-07-18 @ 15:47:10
URL: http://fotini.blogg.se/
Postat av: sofia

sv: det låter jätte bra! är ledig hela veckan, Så vi får höras och bestäma!

2009-07-18 @ 18:04:29
URL: http://fotini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0