Igår

Kollade på harry potter igrå, och den va skiiita braa! haha, inte den bästa harry potter film, men den var en STOR förberedelse mest inför sista filmen. Efter Harrypotter drgo vi alla till donken och åt cheesburgare, och efter det cyklade hem och drog till hampus där det var fest, men i mina ögon var det mer hångelparty om jag ska vara ärlig. Fjortismusik i högstahögg .. usch hade så tråkigt. Drog därifrån med cassie och pontus, gick hem och lagade mat ist, Cassie får inte dricka så blev ingen utgång.. Men när hennes jävla penselin är slut, då jävlar blir det fest ;)

Idag har jag degat, har kännt mig lite små sjuk typ, de värker i min lever.. (AA nästa) Nemen, de är inte så kul.. tur att de inte blev så  mycket dricka igår, för då hade jag inte mått bra alls skulle jag tro :P

Pontus fjortisposar alltid, don't know way :)


Underreklamen på bion

Kommentarer
Postat av: sofia

vad fin du var. jätte fint sminkad =)

2009-07-19 @ 22:36:05
URL: http://fotini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0