Utgång i morgon

Skola i morgon, fyfan vad jobbigt.. Jag MÅSTE ta tag i mig själv o fixa betygen. Som sagt jag har ju inte gjort NÅNTING förra terminen, eller jo gjorde två prov som jag fick ig på :O Grattis åza, bra jobbat ;D
I morgon så är det ju somsagt skola, så ja ska gå på den sen är det hem o fixa sig för det blir utgång! wohoo!
Hoppas så många som kan kan följa med :D
det är iaf 3 och tre osäkra som ska med ;P

Ne nu ska jag röja upp här, ser ut som en svinstia :(
Jag mår skit dåligt när det är stökigt, samma sak om det är smuler isängen, då typ dör jag. Kan inte sova.. haha jag är cp jag vet ;D

puss på er pz <3 ¥


Kommentarer
Postat av: Anna

KÄMPA PÅ! ;D

2009-01-09 @ 22:37:54
URL: http://annaboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0