tjoho

Igår så jobbade jag hela dagen, eller a snarer natten. Det var en skön arbetsdag alla var glada och så :) jag var så över trött så ja bara satt o garva o log :)
Kom hem vid 5 somnade inte förrän 6. Sen skulle ja upp kl 11, men nej det gick inte så ja kom upp kl 12 fixade mig snabbt och tog bussen som int gick förrän 12.55 Åkte hela vägen hem till pappa.
Där satt jag och han o prata om livet och sånt :) Sedan kom jasse o familj o sedan nisse och anncharlotte (farbror o ingifta faster) o deras barn (kusin) magnus. Dom e ju norrlänningar hela högen så nu snackar jag lite norrlänska här, jag fastar för det så lätt. Men men, Det var trevligt iallafall..
Nu ska jag laga mat och sedan ska jag iväg och jobba



Till er som har kul ikväll, HA KUL ÅT MIG OCKSÅ ! :D

pz <3 ¥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0