skönt!

Nu hade jag äntligen kommit iväg till skolan idag :D kändes väldigt skönt, visst var bara en lektion men det är juu den roligaste lektionen jag har :) Dans.
Vi fick en uppgift på dansen, Vi ska göra en koregrafi till en låt, antingen en dans eller en uppvärmning. Jag ska göra en uppvärmning, det är lättast så plus att det finns mycket mer fantasi att göra en uppvärming och alla andra skulle typ göra en dans så jag och sofia är typ själva med att göra en uppvärming. Jag tänkte välja låt först sen hitta på någe, Känns lite nervöst att stå där och lära hela gruppen sin dans ;P Men de kommer nog gå bra, spec när man tittar på andra i våran grupp (A) sry.
Nu ska jag Leta låt och sedan kanske dra till jysk, dom har MASSOR med bra erbjudanden, jag tänkte kanske köpa lite kuddar och påslakan och lite garderob grejer :D

pz out <3 ¥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0