rolig helg :)

Jag är ju som sagt väldigt seg på att skriva här. men i onsdags var det skit roligt är så glad att så många kunde komma :) anna,emma,sarha,nettan,cassie,lina,jonas,pontus,tobbe,klasochsimon:) Tack! Och hanna så klart när hon slutade jobba :D
Har missat skolan i onsdags torsdags och i fredags :( Ucsh känns mkt dåligt av mig, men i morgon ska jag fan ta mig upp! Har ställt klockan nu ock allt :)
Det är bara för våra film kvällar vi har hela tiden, jag cassie pontus och jeppe. Vi sitter till 3-4 på natten sen ska vi sova men de går ju inte när man vänder på dygnet... När vi har festat så har vi somnat 8 varje gång.. Usch NU ska det bli ändrig på det här, Cassie var här för en stund sen och vi åt mackor mde oboy (old times) :D Men kl började bärma sig ett så ja sa att ja skulle gå och lägga mig, men ne jag råkade fastna för ett spel (A) Men nu ska ja kolla på en film och sova, haha! Nu känner jag mig dum som sitter och skriver att ja måste sova men gör andra saker ist, jag sitter vid bloggen och skriver ist? kunde lika gärna vänta med det, visst tar 5 minuter men dom 5 minuterna kunde ja spara till min snooze i morgon :D haha
aja, nu ska ja ta en rök och sova. God natt folket

pz <3 ¥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0