party igår

Var en väldigt lyckad kväll igår.
Pontus, jeppe, cassie och jenny satt och förkröka hos cassie spalde fia med knuff och sjöng och hade det trevligt. Sedan tog vi taxi till krogen dansade loss som fan, men kommer inte ihåg så mycket av det. Sedan så käka vi fyllemat kebabtallrik så klart :) Efter det drog vi till niclas och kenny efterfestade till 6-7 på morgonen, Det var väldigt kul. Jag niclas hade deep talk i typ 2 timmar på hans rum. haha det var kul. Efter det så stod han o jag och dansade och sjöng till alla kaptenröd låtar haha. Men han tröttnade sen så då kom becka och sjöng och dansade med mig ist. Sen kom vi hem och ja o pontus somnade vid halv nio/ halv tio. Det var en väldigt lyckad kväll. Har inte hållt igång så mycket på väldigt länge :)
TAck alla :)


pz <3 ¥

Kommentarer
Postat av: sofia

sv: haha, det ska jag göra :D

2009-01-25 @ 03:24:18
URL: http://fotini.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: haha meningen var att man skulle kännas sig bättre D

2009-01-25 @ 22:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0