orka skola

Happ, Då har man vaknat. Skulle åkt med kvart över 8 bussen men vaknade 20 över så får gå på nästa lektion. Orkar man det ? nej.. Tycker verkligen INTE om skolan.  Det som är bra i skolan de är dansen och uhm... aa dansen :) Sen att man träffar folk ist för bara vara hemma, och att man inte missar hela dagen, så man inte sover bort den. Det dåliga med skolan är att man måste plugga typ hela tiden för att få ett betyg, vakna tidigt, skolmaten, alla lektioner suger hästpung, strikta med närvaron. Ucsh.. Känns så meningslöst för den linjen ja går i kan man ändå inte bli ngt av.. Media liksom? Ska ja filma ett nyhetsinslag, nej. Ska jag fota åt en tidning, nej. Ska jag desingna hemsidor, nej. Ska jag bli journalist, NEJ! Bajsa på media i huvudtaget. Hatar media. alla tidningar och skvaller blaskor och reklamen på tv och radio! BAJSA!
Haha, märks kanske att jag inte är på humör idag ;D

jaja, jag får sitta här i sängen och glömma att ja ska sova, för ska på nästa lektion som börjar 10.30, så om ja skulle somna skulle ja hinna med att sova kanske 20 minuter :( tråkiigt..

hörs, pz <3 ¥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0