keps och sko snören

Hade dansgrejen idag.. Guuud vad dåligt det gick.
Jag stressade igenom när jag skulle visa och när vi dansade så var jag helt efter.. men läraren sa att det gick bra så eftersom inte hon såg några fel så är de väl lugnt, antar jag?

Kom nyss hem från cassie, fick mina skosnören och min keps idag :D woho!
kepsen är lite skel men om ja använder den ofta blir den formad säger alla andra iaf :)
Har börjat lite på "äntligen ikke rökare" ja måste läsa klart den så fort som möjligt. Jag har INGA cigaretter kvar.. eller a 4 st men har 20 kr att leva på tills nästa lön :( usch
Men men nu ska ja läsa den och sedan sova.

night

pz <3 ¥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0