idag så har jag..

Idag hade vi dans, det gick bra :) Har kommit lite längre på mig uppvärmnign nu iaf :) skönt det.
Träffade cassie o jeppsson på stan efter skolan vi kika lite på stan o köpte hårfärg o sånt.
Senare drog vi till cassie och färgade håret på varandra, orkar inte lägga upp bild nu gör det sen:)
Men det blev väldigt mörkt iaf.

Efter det så lagade vi tacos, eller aa jag och jeppe gjorde det, han gjorde köttfärsen och jag resten :) Och vi åt tills vi DOG. Sedan diskade jag efter mig så fint :)
Somnade på hennes säng i pontus famn, jag var så trött av allt ätade :P
Är fort farande trött, och kl är bara 22.00, helt otroligt :D men skönt
Ne nu ska ja kolla runt på lite kepsar ska hitta en ny :)

pz <3 ¥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0