Hårda tag

Idag har varit en fullsatt dag, kom till skolan sofia mötte mig, vi gick till hk och köpte lite "mat" Sedan gick vi och pluggade när vi blev klara med det så sprang vi upp till dansalen och övade. Bara 4 dagar kvar nu, usch fyfan. Men är snart klar med dansen, men man ska ju kunna den och aa kunna visa den bra också :P
Men men de löser sig, Sen hade vi foto, vi satt bara och redigierade foton från förra gången. Det gick ganska bra tycker jag :) Får ändå bara g på dom, så vem bryr sig ;P
Sedan Så slutade vi och ja drog hem, åt pizza och har sedan pluggat hela jävla tiden :| jag är helt död just nu, kanske för jag har pluggat dansen mest men ändå.

 Nu ska ja käka kvällmat och sedan försöka sova, i morgon blir de dans också och åka till hammar musik :)
Sedan är det party! :D

Natti


pz <3 ¥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0