Färga håret

Jobbat hela helgen, men de var väldigt skönt faktiskt, skönt att vara den enda som inte är bakis :)
Alla ser helt förstörda ut haha :D

Idag har jag sovit ut, det var vääldigt skönt. Men ändå är jag redan trött nu, och kl är bara 23.40 :O har bara en lektion i morgon! Så klart den bästa också. Dans! :D woho
Vi gör nån jätte konstig dans som vi börjat med, vi är typ aliger (stavas?) och dom som inte är aliger har fingrarna som glasögon xD jag HOPPAS cahtrin (läraren) inte är seriös, jag hoppas det är meningen med att det ska vara "kul" för annars skämms jag stooort :D haha.

Men men i morgon ska jag gå dit, sen ska jag hem tväta med cassie, efter det ska vi färga håret på varandra och laga tacos :) MUMS FILLIBABA :D

Jag har ju tjatat om att jag ska testa att bli ljus o bla bla bla, alla säger emot mig. och nu, inte förrän NU har jag bestämt mig att jag ska skita i det :P Grejen är ju den att jag passar bättre i mörkt, jag har suttit och jämfört.
För om jag ska bli ljus, då måste jag bli LJUS för det ska bli snyggt, o så bimbo vill ja itne bli :( Så jag blir devil ist :D

Ne men jag ÄLSKAR ljusa färger.. typ som, turkost, ljusrosa, mintgrön är ju as fina färger. och om jag ska vara ljus och ha såna färger på mina kläder ? det skulle inte sett bra ut, såna kläder passar bra till mörkt hår. Så därför har jag beslutat mig för att färga mörkbrun i morgon, nästan svart :) back in old days...
Sen blir det solkort som gäller :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0