död :o

I morse mådde ja ganska dåligt, hade inte kunnat somna för min mensverk :O gjorde så jävla ont så när kl ringde kände ja mig helt död o illa mående. Så ja sket i första lektionen, sen fick ja sms från sofia att ingen skulle gå på mdk så då sket ja i det också. Somnade om och vaknade halv tre.
Då kom joanna och hämtade sina grejer hon har lämnat kvar här sen nyår ;D haha.

Nu har jag duschat och ska träffa cassie en stund, sen ska ja iväg och jobba. Ska bli ganska skönt facktiskt =)
Få massa cash! Får runt 2400:- denna helg. fast det får jag inte förrän i februari :( men har ju jobbat i december så får ju lön nästa fredag !



Du som skriver anonymt, jag vet vem du är kan du sluta läsa min blogg vill inte ha nånting med dig och göra! Tack :)


pz <3 ¥

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: ja det är klart det finns, min syster är precis som du, äter allt och går aldrig upp i vikt. ;) men det är inte att vara smal jag dissar, det är att inte äta:P



söt blogg:D

2009-01-16 @ 16:50:33
Postat av: Anna

Ja vilken lycka med studenten, snart står vi där :D<3

2009-01-17 @ 16:01:17
URL: http://annaboman.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv: Tack för att vi fick komma:) haha det var du som frösvann:O haha ja det löste ju sig som tur var ;D

2009-01-17 @ 16:03:17
URL: http://annaboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0