varning KÄNSLIGA TITTARE

HATAR ER!
ni kansk såg på bilddagboken, men vafna!! ni får ursäkta min stavning nu för jag är så arg så jag okrkar inte rätta!!!!!!
PONTUS,pappa,ida,pia,jasmin,joacim,sofia NI är dom ända som jag kan bry mig om ni andra kan dra åt helvete! HATA HATA HATA!  INGEN verkar bry sig...  HOR UNGAR ALLIHOPPA!!! fan! jag är inte full längre så de är inge fylle snack!!

Kolla den här länken då också!!
http://www.ekuriren.se/ekuriren/standard_artikel.php?id=806404&avdelning_1=108&avdelning_2=315&t=1123633393

Det är min mamma som fyllde 50 år igår,, jävla myttare!! Snälla, ja jag har en son och EN dotter MARIA! HATAR dig.. jag trodde du hade 4 döttrar till, plus att du ljuger mer än hälften av artiklen , fan vad arg jag blir! visst egentligen ska jag inte bry mig, men du har ju sabbat hela mitt liv, så de är inte så konstigt att jag bryr mig kanske?
Hoppas du kan se vad jag skriver om dig, jag vill bara se dig i verkligenheteten och slå dig på käften! MEN vill inte göra det för jocke skull (min bror) MEN när han blir stor och kan klara sig själv då jävlar!
Ni som inte känner mig kan nog inte förstå vad jag menar, ni som känner mig kanske inte förstår helt, ni som vet min uppväxt FÖRSTÅR! så äre bara.
HATAR henne kommer ALLTID att göra! FITTA!!

fuck you mina "vänner" och fuck you min föredetta moder !

pz

Kommentarer
Postat av: sofia

Gumman, du ska veta att jag alltid komma finnas för dig.!!!

Läste artikeln och blev fan också arg. Även fast jag inte känt dig länge. Men nu kan jag förstå varför du inte vill ha kontakt med henne. Du gör helt rätt i att du skitet i henne, men även att du är arg. För ni andra 4 barn är hennes barn.

Är glad över att du bryr dig om din bror som du gör.

Som sagt bara höra av dig.! Tjing pling <3

2009-02-21 @ 06:34:58
URL: http://fotini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0