Spring


Skön dag igår :)

Idag är de söndag va ? Jag och Pontus har något planerat, men kommer fan inte ihåg?  Dumt av mig. Men men..
Har precis vaknat ännu en dag utan en cigarette. så jävla härligt!  Mår helt toppen! tänker bara på hur mycket pengar jag sparar i månaden :D Tjänar ungefär 1140 kr! Plus lite mer när man festar då går de åt två ciggpaket så ja en helt del. Tänkt 1200 kr ungefär, kan köpa nya jeans varje månad.. eller bianco skor varje månad. Kommer ha ungefär trippelt så mycket till shopping pengar! gaaahh! jag döör XD visst kommer supa för dom pengarna också men mycket shopping först ;D
 
Ligger i sängen just nu och lyssnar på massa gamla reggeaton låtar. Man blir så glad av sån musik, de e ricktig vår musik de :) Längtar efter våren som fan alltså!
Pontus håller på att göra frukost på sägen åt mig också :D skönt, slipper ja gå upp är fortfarande lite trött (A)

Men de va allt för mig!

pz <3 ¥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0