Studentklänningen färdig sydd! :D

Fettisdagen idag!
 Varit i skolan och gjort allt som jag ska :) Sedan har jag Åkt hem till pappa och käkade massa pannkakor med massa glas OCH grädde :D Sedan blev det massa semlor! mums*
Sedan blev de hemmåt till Jasmin och jag har nu sytt klart min student klännign och tvättat den! WHOH jag är så taggad, bara 102 dagar kvar till studenten förfan!

Imorgon bilr det skola och sedan stan med hanna, ska bli skit kul. Var hundra år sen man träffade henne, eller alltså umgicks med henne så det ska bli skit kul! Måste hitta nånting att ha på mig på 100dagars festen! Jag är så jävla tagad på den festen alltså!  800 pers BARA studenter på nybron. *SWEET

Nu ska jag tvätta bort smink och sånt sedan kolla film eller nått tills jag somnar :)

natti
pz <3 ¥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0