StorKosan=Jeanne...LillaKosan= Cassie

Har nyss kommit ur duschen, gör mig redo för jag ska till jasmin idag med Stor Kosan och Lill Kosan
(Jeanette Och Cassie) Haha
Jeanne, cassies syster har ju inte sett Malina än, eller ja det har ju inte cassie heller. Men jeanne bor i GbG så lite svårt och se henne så ofta :)
Om de e nån som inte fattar vad jag skriver så menar jag att min syster är kompis med cassies syster och jag och cassie är vänner och hennes mamma och min pappa är vänner :) Hela fucking familjen är vänner med varandra :P
Vi e typ som en familj, jag och cassie växte upp i borsökna, vi bodde grannar med varandra. Våra föräldrar var vänner med varandra redan då. Så Vi har lekt sen blöjorna hon och jag =) And we are still friends.
Senare mot kvällen ska jag nog festa :) Har vin och grejer, tror jag redan bestämt vad jag ska ha på mig.
 Ska bara leta runt lite roligt folk som man kan haka på =)



pz <3 ¥


Kommentarer
Postat av: sofia

sv: hha, du kommer få ångra detta svar!!!

2009-02-07 @ 17:06:04
URL: http://fotini.blogg.se/
Postat av: sofia

sv: ja visst blir man, den är skit härlig

2009-02-08 @ 19:06:39
URL: http://fotini.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: då vill jag inte ha den längre. såg de på en hemsida först.. :D

2009-02-10 @ 13:21:42
Postat av: sofia

.. mitt svar ovanför

2009-02-10 @ 13:22:08
URL: http://fotini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0