shot

Vaknade runt 1 idag, så ringde jag jasmin och frågade vad hon skulle göra idag.
Så jag drog till henne åt frukost tillsammans. Sedan drog vi till pappa, fick min mobil idag på posten :D woho!
men måste fixa 3g kort till den först. :)
Efter det så drog vi hem till jasse igen käkade mat och kolla på film som vanligt :D
Sedan drog micke och jag HBn fram och shotade 6-8 shottar :) Var lite mys, länge sen ja o han söp tillsammans.
Han och jag söp typ jämt förut. lite kul =)
Och så klart var söta malina med oss (inte supa så klart) men ja hon var med oss under hela dagen :)
Så fin är hon <3 kan ju knappt släppa blicken ifrån henne :D
jag är inte så förtjust i barn men Malina och Lukas är absolut bedårande (L) älskar dom.
btw, fick skjus hem, mycket snällt. Så nu sitter jag här och ska försöka sova snart. annars blir det en jobbig morgon :)


PUSS
pz <3 ¥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0