seven pounds

Jag e sjuk :( Orka med det, är täppt och febrig och yr och massa grejer.
Men men kunde varit värre. Känner bara mig så trött och deprimerad, för SNÖN har kommit tillbaka, o inte lite heller..
Jag som hade skinjacka här om dagen. ne nu blir de kängor och halsduk som gäller igen då. Har inga kängor med ändå :)

Kollade på Seven Pounds idag.. Vet inte vad jag ska säga om den?
Båda älskar och hatar den filmen. När jag tänker på den nu såhär i efterhand så känner ja att den va jävligt bra ändå, men när jag kollade på den ville jag bara spy han i ansiktet! haha.

Sista dagen på lovet idag då. känns ju jätte roligt. Känns som ja inte hunnit gjort det ska skulle gjort egentligen.. men jaja,. School tomorrow nytag!

Kl är nu 00.00 och jag vet inte vad jag ska göra :S är inte trött än.. hmm får tracka min kära pontus!

pz <3 ¥

Kommentarer
Postat av: sofia

sv: eller hur, "fin" jag är ju fan skel :D..



Du senven pounds är så jäkla bra, men man hatar den för att den slutar som den gör, men det är ändå bra. :D

2009-02-23 @ 00:10:05
URL: http://fotini.blogg.se/
Postat av: Nennee

Snö är bra!

2009-02-23 @ 01:18:31
URL: http://nusses.blogg.se/
Postat av: sofia

sv: sant, det är inte jag som är skel, utan du som ser helt skelt. :P

jo precis, han är en kille med hår på bröstet :D en riktig gentleman :D

2009-02-23 @ 01:39:15
URL: http://fotini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0