mardröm?

Eftersom jag vaknade tidigt idag så slocknade jag kvar över fyra. sov till typ nu.
Hade världens sjukaste drömmar..
Drömmde att min biologiska pappa flyttade till eskilstuna med sin familj, och han började på samma jobb som mig.
Sen skulle vi typ ses för första gången då, och han var typ helt cp.. skämtade som en 5 åring. och verkade ha alzheimers och damp på samma gång. Sen fick jag fet choklad och han bad mig komma hem till honom. Jag ba jag känner inte dig?:S han säger: Ne men jag är din pappa o blabla.. Jag: typ SPRINGER där ifrån...
HAHA alltså svårt och förklara en dröm, mycket svårare och förklara den genmom att skriva XD
Men det hände massa andra grejor med.  Massor med folk från Mp var med.
AJUSTJA! Jag drömmde här om dan att vi var på kryssning med alla Mp elever. Och skeppet började sjunka! Jag var den enda levande kvar. Hemsk dröm HEMSK
Det var typ en dörm mellan Titanic och Ghost ship. usch fyy bläää.
JAG SKA ALDRIG SOMNAOM MER!

Kommentarer
Postat av: sofia

sv: hm, jag kommer nog döda dig i sömnen,,,...

2009-02-07 @ 01:56:09
URL: http://fotini.blogg.se/
Postat av: Erika

Ha en bra lördagskväll=)

2009-02-07 @ 16:32:25
URL: http://otteer.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0