Kul dag!

Sovit runt 4 timmar idag, så jag är inte så pigg.
Kom hem råkade somna på fotöljen i cirka tio minuter en kvart, medans pontus lagade mat.
Jag vaknade av att han väckte mig och det stog uppddukat och klart på vardagsrums bordet :D haha snäll han är<3

Skolan har varit väldigt rolig idag, satt och kollade på idag när dom dansade haha! JUSTDE sofia skulle säga dig en sak som "hände" på dansen, höll på att garva ihjäl mig :D  well well, sen gjorde vi ingeting i typ 2 timmar..
just ja! När vi skulle gå från cafeterian så råkade jag slänga mig på dörren så hårt att jag råkade knuffa in den i en kille som stod där så han fick sig en smäll.. skämmigt :S fast han var ju skämmigare som sa nånting med "förtjänar jag inte en puss nu?" han sa nått liknade kommer inte ihåg, haha jag ba nee? så snäll är jag inte. :)
Tror efter de som hände fick jag ett skrattanfall och resten av dagen satt ja o sofia och skratta åt ingeting? Trötta eller något va :D

Nu har jag duschat och ska lägg mig och sova eller aa snart iaf =)

pz <3 ¥

Kommentarer
Postat av: camilla

Fin blogg :) kolla gärna in min

2009-02-24 @ 05:14:41
URL: http://schteekarmillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0