Just ja!!


Jag har inte rökt sen i torsdags kl 19.15 :O mouhahah
Har inte ens tänkt på att jag har slutat.. känner inge abstinensbesvär eller nånting :O
HALLELULIJA :D Prisa herren! hahaha
Ne men känner mig inte stolt facktiskt. för jag känner ju ingeting? känner bara mig glad och bra på något sätt! :D
tänkter mest på att det är 11 dagar till lön!
Då jävlar blire shopping! eller njae.. ska ju betala räkningar och åka på kryssning osv.. men blir lite shopping ändå, slipper ju köpa massa äckliga cigaretter! =)


NO MORE SMOKER!
pz love yah <3 ¥

Kommentarer
Postat av: sofia

Grattis, fan vad stolt jag är över dig :D

2009-02-15 @ 00:48:15
URL: http://fotini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0