Ja vad säger man?

Förlåt för mitt hets utbrott förra gånge, men jag var bara så jävla förbannad!Men men nu sitter jag hemma käkar mig fet på kebabrulle, är sjuk också, blev det nyss. Täppta bihåler, lite feber.. usch fyfan..

Jag har 6 blåmärken på mina fötter just nu :| Och 4 på benen och lite på ryggen och armarna... fyfan för kvällen igår alltså haha..
Den var skit rolig kan jag lova, men väääldigt konstig.

Och Sofia måste bara säga att du är en jätte bra vän! Kommer alltid vara på din sida, och hoppas du är på min<3

Ne nu ska jag käka lite mer kebabrulle och kolla på tv om de finns nått bra, annars blire film.
Hoppas alla festprissar har de kul! (ni andra också så klart)

pz <3 ¥

Kommentarer
Postat av: sofia

sv: du Åza. kom ihåg. fast jag är blyg, så säger jag alltid om jag tycker . du är så jäkla bra.!!



Från ditt inlägg: hoppas alltid du kommer vara min vän. Du betyder mycket-.

2009-02-22 @ 02:08:53
URL: http://fotini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0