Igår

Hade planerat hela dagen i tisdags. Men ne blev inte som jag hade tänkt mig.
Kom hem började packa ihop tvätten för ja skulle ner och tvätta.
Då ringer Nettan och frågar om ja o pontus ska med och bowla. Men vi sa nej.
Då kom nettan o tobbe hit och tvingade med oss dit. Så vi drog till bowlinghallen och skulle bowla men fanns ingen tid förrän om en timme, så vi drog hem till tobbe och spelade kort.
Ja de gick ju som de gick..
Sedan drog vi och bowlade. haha jag suger som vanligt. Vet inte vart min taktik har tagit vägen men jaja :D
ja kom delad trea med pontus för han gick de också skit. och nettan av alla människor kom 20 poäng över mig :S:O haha

Sedan drog vi hem till mig, då joanna följde med. SÅ skulle vi ta mitt andra pass och tvätta men NEJ då är de några horungar som har tagit min tvättid! men jaa. vad ska man göra :S
Så vi gick upp igen och jag försökte få min klänning på auktion. Men nej de gick inte heller..
så jag började laga mat åt oss ist :)

Min dag var egentligen planerad att jag skulle tvätta från 17 - 21 och plugga mellan varven.
Men kul och impulsiv dag=)


pz <3 ¥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0