bombhot

happ, gick upp vid tio snåret idag för jag skule hinna ducsha innan skolan. När jag var klar så skulle ja börja gå till bussen, då jag fick massa sms om frågan om jag mådde bra.. liksom jaa ? de e klart.
Fick reda på att det var bombhot i skolan. jamen vad kul hade redan satt mig på bussen.
Så ringde runt och kolla så alla var okej. och de va dom. Det var ju bara nån 21-årig jävel som hade skojja? jamen vad KUL. Jag garvar ihjäl mig!  Lite sur man blev.
Så jag gick runt med anna, emma,sara och gustav på stan en stund.
Blev helt KÄR i ett par skor på bianco! (eller snarare fem par) men ååhh. så fina <3
Sedan drog jag till malin och vi drog vidare till jasmin. gjorde massa roligt. orkar inte skriva ;)
Nu är jag hemma efter var med cassie en liten stund. Har migrän för andra gången i mitt liv :( Jobbigt som fan. plus att jag rökt två cigaretter sen kl ett idag (stolt) känner att jag inte är ibehov av det.
TÄNKT så mycket jag kan shoppa när jag får min lön :D då blire solkort,skor,byxor. och massa smått och gott :D
Nu ska jag läsa lite granna.


pz <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: haha tack ;P

2009-02-05 @ 21:24:23
URL: http://annaboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0