Blå ögonskugga är så inne?

Fotografering idag då :) haha fyfan det var mycket roligt!
Sofia såg verkligen ut som en 70talist, mycket stilig ;)
Jag däremot! HAHA fyyfan säger jag bara. Blå ögonskugga med guldigt läppstift men vattenkammat hår :|
Ingen vacker syn. Kanske lägger upp bild sen. Får se om jag vågar :)

Jag drog till min pappa efter fotograferingen, fikade lite med honom hämtade brev osv.
Kom ganska nydligen hem ätit mat och sånt. Tänkte ta o plugga lite grann eller om man ska ta ett bad? vet inte ricktigt en, ska ta det lugnt iaf, nu när inte pontus är hemma :) haha

Hoppas ni har haft en bra dag!
pz <3 ¥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0