A&F

Alltså shit, så här mycket har jag ALDRIG skrivit på en dag :O haha
Kanske har haft tråkigt idag, egentligen inte :S men jaja :D

Nu sitter jag och dricker jätte gott te ( blue fruit ) och pumpar afasi & filthy låtar!
Gud vilka minnen säger ja bara. Just nu lyssnar ja bara på skivan "fläcken"  Kan inte sluta tänka på sommarn när ja lyssnar på dom här! :D blir helt glad och varm! (kanske blir varm av teet men iaf :D)

" japp japp, jag är jävligt nöjd med min situation "
&
" glider omkring med sneakers slitna jeans och.. woho! "

Haha man blir ju så glad!
Natten till idag, de är ju den största låten som dom gjort som kommer sitta kvar i mitt hjärta! <3
hemsk låt egentligen men men :P  MINNEN !

Ne nu ska ja göra någonting, får väl se va de nu blir!

pz <3 ¥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0