VadSkaJagGöraNu?

Har kommit hem från Leif och Märit, var en mysig middag. Det är skönt att äta julbord där för de har verkligen inte en vanlig julbordsmat. Så då slipper man tröttna, (inte för att man gör det men ändå) Trodde jag hade jätte brottom nu när jag kom hem men ringde jasmin och hon var frotfarande på julmiddag så ska tydligen inte iväg förrän vid 20. Så nu vet jag inte alls vad jag ska hitta på...

Har ju redan tagit på mig det jag ska ha och håret får vara som det är, jag ska ändå inte med ut på krogen :) Annandanjul är så överskattat. Då är det nog roligare och gå ut en lönehelg. Men men nu ska jag hitta på nånting, kanske sjunga lite beatles låtar! Haha, alltså jag har aldrig hört dessa låtar i hela mitt liv och nu kan jag nästan varenda en! Det är skit kul, plus att jag får 100% på alla låtar jag ALDRIG någonsin har hört (på easy) Men om jag kör dom igen fast på expert (4 level up) så får jag 95% och uppåt. Är jag bäst eller är jag bäst!

Aja ha en bra fredag! 10 dagar kvar tills jag blir A-lagare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0