Vad händer på nyår?

Ankawa-pizzan var jävligt god. det är kebab pizza med strips på. Jag åt inte ens en kvart av pizzan och jag höll på spy för jag blev så mätt. Jag brukar iaf äta hela pizzan innan jag mår illa.
  Igår var ju en riktig slapp dag som sagt, gjorde inte ett skit, har dock börja läsa en bok (yey grattis åznan) Men det går rätt bra och jag har fastat för den, så kommer nog läsa ut den! Hoppas det. (För er som inte vet, så hatar jag böcker mer än senap i stjärten, min första utlästa bok var ett år sen "äntligen icke rökare" heter den. Sen läste jag en i sommras som jag blev kär i)

Idag ska jag handla, ska ha en massa till nyår. Har dock inte bestämt mig för jag ska göra på nyår?  Har så jävla mycket förslag att välja mellan.. Men men det får väl bli som det blir.
Jag har faktiskt inte varit på ett lyckat nyår på länge.
Förra året var roligt, men inget så där speciellt, jag såg ut som en översminkad h*ra däremot haha.
Året innan det (2007) söööög, satt i en sunkig lägenhet och lyssnade på skit musik, och höll på frysa ihjäl på stan, tappade bort alla som man var med.
Året innan det (2006) var dock jävligt lyckat, det var en rolig lägenhetsfest i lagersberg. Det var första gången jag träffade Hanna också! Fast vi blev utslängda allihopppa för någon spydde ner lägenheten ? Men vi hade det kul ändå :)

Nej denna ska vara bra! Eller jag ska inte ha några förhoppningar, så kommer det bli bra hur jag än gör :)
Som förra året, den var mysigt.

Röjde dansgolvet gjorde vi iaf ;)


Kommentarer
Postat av: linda

nyårs fest hos anna... kan ju ta med sofia och åka hit :D

2009-12-28 @ 19:50:09
Postat av: sofia

tänka sig att jag redan bestämt att jag ska fira i strängnäs på nyår ;)

2009-12-28 @ 21:18:53
URL: http://fotini.blogg.se/
Postat av: Åza

Ja linda, det lockar ju att dra dit, men en massa erbjudanden om fest här också, jag är kluven vet inte hur jag ska göra :P

2009-12-28 @ 21:37:07
URL: http://deardiario.blogg.se/
Postat av: sofia

sv: ja det ska jag. ett ltie annolunda nyår. än att vara i etuna. =)

2009-12-28 @ 21:42:23
URL: http://fotini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0