s e g

Tog bort inlägget innan, tycker det var rörigt. Klockan var fan 7 på morgonen när jag skrev det och jag var full (så ursäkta)

Men igår så kollade jag på idol, (Hatar att calle är kvar, förstår inte varför) sen så fick jag ett sms där det stod att det dricks öl några hus ifrån och jag och pontus var välkommna dit. Så köpte en platta öl och drog till hampus där det dracks. Klockan 12 så var vi tvunga att dra där ifrån för det beslöt sig att dra på krogen. Men en viss Jenny övertalade mig att också dra till krogen. Jag hade jeansleggins, en pösig linnetröjja och mina "uggs" med päls på. Var rätt nojjig över att jag inte skulle få komma in. Men det gick, kom väl in halv ett/ett nångång. Dansade hela kvällen. Snacka om att jag var varm, dom där skorna värmer ju som satan, haha. Jag lär har varit krogens drägg! Men det var kul, det är ju endå i eskilstuna vi snackar om..
Efter så blev jag bjuden på kebab, as gott! Sedan kom dana med oss, och innan vi drog från stan så träffade jag sofia efter hon jobbat färdigt. Sen blev det taxi till hampus igen där det efterfestades. Men sen började alla dra eller decka så jag och pontus drog där ifrån runt 6/halv 7. En jävligt rolig kväll må jag säga, händelserik och chill :)

Idag ska jag ta hand om en jätte bakfull pontus som ligger just nu i soffan och sover. En dusch skulle jag behöva nu iaf. Ha det bra! <3

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Höredu... Calle är BÄST!!!

Ses vi på fredag??

2009-12-06 @ 10:53:22
URL: http://iamapersson.blogg.se/
Postat av: ida luuv

haha soft, var var ni ute? På tiisdag så får vi förmodligen vår lägenheeeeet :D:D:D:D

2009-12-06 @ 18:34:27
Postat av: Åza

På harrys :D



Åh mys ida! Är glad för din/eran skull :D

2009-12-07 @ 01:20:36
URL: http://deardiario.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0