Kryssning

Jag tror jag börjar bli sjuk.. har varit sängliggande pga magont sen igår. Och nu känner jag halsen börjar göra väldigt ont, snorig är jag också och det börjar täppas till i bihålorna. Fan om jag blir sjuk igen! Jag orkar inte, halsont är det värsta tycker jag, då har jag hellre feber. Måste nog ta bort mina mandlar snart, men vågar icke =/ Hoppas det går över tills i morgon och framöver!

Ska boka kryssning! Åker den 30 januari, ska bli skit skojj. Massor med folk ska dit! Men men mer om det när det närmar sig. Nu ska jag göra iordning lite te, eller aa får se om jag orkar. Känner mig väldigt lat idag, orkar inte göra nånting. fast har både städat och diskat i över en timme idag, men skit samma. NU ska jag skriva skriva, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0