Klyven eller Kluven?

hemmafest i strängnäs
tre rätters middag och firande med tre av mina systrar
 fler andra hemma fester i eskilstuna


Fortfarande väldigt kluven.. Nyår ger mig lite ångest, nyår är nästan mer stressigt än jul. Jag ska ner på stan i morgon och köpte hårfärg! Ja jag vet Grattis! Min utväxt är inte att leka med. Fick en fin komentar för en vecka sen.

M: Åå, håller du på att spara ut håret!
Å: Ja *tar på håret* syns det? Har det blivit längre?
M: Nej menade utväxten..

Jaja ska bli av med den till nyår iaf, ska BARA färga utväxten, vill inte färga håret mer. Jag blir alltd missnöjd och färgar till svart. Dom flesta säger att jag ska ha svart, men jag vill testa något nytt. Fast skulle inte förvåna mig om jag köper svart ändå i morgon. Det är en jävligt skön hårfärg att ha. Man kan göra mycket mer frisyrer med svarthår utan att det ser skumt ut..

okej, märkte ni där att jag nästan övertalade mig själv i skrift att jag ska köpa svart hårfärg! Haha, jag är inte normal...


Kommentarer
Postat av: sofia

kom ihåg att du har två förpakningar med hår färg hemma hos mig som du skulle få. ;)

2009-12-28 @ 22:46:49
URL: http://fotini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0