jag har förfrusit

Har aldrig frysit så mycket som jag gjorde idag. Gick till stan (det tar en halvtimme) det var -10 grader ute. Det blåste upp snö från marken i ansiktet på mig lite till och från hela vägen till stan. På vägen hem var det dock inte lika kallt men då var min känsel i mina ben redan borta. Jag har varit hemma i en halvtimme/timma och jag frysrer fortfarande... =/

Pontus håller på och lagar mat, jag är så himla hungrig! Kanske ska ta ett varmt bad innan maten är klar, men vill inte vara för kall för det gör bara ont då, så måste hinna bli lite varmare först.. Imorgon är det helg, Jippi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0