Helgen har varit as nice!

Fredags:
Det var en lyckad klassfest. Hade riktigt skit kul. Spelade ölspel och sanning eller konka. Massa dans och sång blev det också. Så klart fick jag en liten fjortisfylla och börja gråta en stund, haha men det gick över lika fort. Kan samman fatta hur det såg ut när man vaknade så kanske ni förstår hur det var.
Hela diskbänken full med cider, öl, sprit, vin-flaskor. Macaroner över hela matbordet. Smörpaketet hade inget lock utan var inlindad i en plastpåse. Spya. Muffins smulor i hela badkaret. Solpuder på badrumsmattan. Krossatglas. 10cm stort hål i väggen. Bakfyllan var inte att leka med. Minnesluckor...

Lördag:
Vaknade upp och städade undan det värsta. Pratade med toaletten (om ni försår vad jag menar). Käkade pizza med anna som sov över och pontus. Sen var det bara att fixa sig och försöka att vara på så bra humör som möjligt. Åkte till pappa där alla var käkade middag (som jag aldrig fick i mig) Sedan fixade Malin mig lite mer, kände mg som ett drägg. (hade tillochmed samma tröjja som dan innan). Kl 18 så tog vi bilen till strängnäs! Kom dit 18.40 (åkte rätt sakta pga det var skit halt).

Träffade många man kände där borta. Gina, Göran, hans mamma stod i kön när vi kom dit. Minglade runt en massa innan det började. Sen kom Maria och henns band först ut. Vi stod längsfram och hejjade på. Och man blev så stolt tror vi alla systrar hade en liten gråt i halsen när hon var så jävla duktigt och så jävla snygg!

När jag hade fåtti mig några öl försvann spykänslan och blev genast mycket bättre! Vi stötte och på Annika som vi hängde med. Vi stod och skrek som galningar när vi fick reda på att Blender gick vidare. Sedan gick vi upp till V.I.P-en. Vi träffade på två av mina kusiner. Dom blev rätt förvånad över hur stor jag blivit.
"Du var ju sååååå liten sist jag såg dig!" *pekar mot golvet hur liten jag var*

Vi hade det kul drack med Melissa hon från juryn, fick ta ett kort med Peter (programmledaren), pratade mycket med grabbarna från blender, och med systern. Hade en riktigt rolig och lyckad kväll. Träffade nettan också!
Stannade tills det stängde :)


Skiver väldigt konstigt och lite osamanhängande men orkar inte skriva så noga just nu förutom att jag är så jävla glad och stolt över Maria. Och det var skit kul att träffa kusinerna, sara och bosse. Lyckad kväll!

Idag:
Bakis (igen) och trött..


Kommentarer
Postat av: matilda

HAHAH! beskrivningen om hur det såg ut på morgonen, klockrent!

2009-12-14 @ 18:47:01
URL: http://matildabohm.blogg.se/
Postat av: Åza

hahaha, dom där muffisarna gjorde mig lite häpen :O

2009-12-15 @ 12:32:59
URL: http://deardiario.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0