Happ..

Jag är sjuk, och jag tar snart livet av mig! Jag har så jävla ont i halsen, jag måste viska om jag ska säga nånting. Försöker hålla käften så mycket som jag kan. Detta gör MYCKET ondare än vad halsfluss gör :( Iaf den halsflussen jag hade. Bihålorna är täppta, huvudvärken dödar mig och känns som febern är på väg.. Den är den 22 december nu ju! Vill inte vara sjuk på julafton tack!

Helt sjukt, det är ju julafton om två dagar! Känns verkligen inte som det. Men det ska bli mysigt att vara med familjen och äta god mat och bara mysa :) Om man då är frisk vill säga, men det är klart jag är. Positivenergi kan göra mirakel ♥

Jag är jätte sugen på ett Mc'feast mål!
Detta är från lördags på hemvägen från strängnäs, fast dock en cheeseburgare. Men jävlar vad god en var!


Sexy bitch?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0