Gott nytt år!

Idag ska jag till strängnäs, ska bli kul! Ska äta middag med pojkvännen innan vi skiljs åt. Känns så konstigt att inte fira nyår med honom. Men lite omväxling skadar ju inte.

Sista december. 31 december... 4 dagar kvar tills jag fyller. nytt år nya möjligheter? Jag är skit trött så tänker väldigt osamanhängande och konstigt just nu så ni får ursäkta. Några nyårslöften? Jag har ett tillsammans med pontus. Jag har alltid sagt samma varje år *hemligt* Och nu tycker jag att det redan "slått in" om man kan säga så. Så nu ska jag bya nyårslöfte och det är att jag och pontus ska bli nyttigare. Om vi vill ha en myskväll med film då köper vi morötter ist. Vill vi ha snabbmat så köper vi inte onlinepizza utan går till "vietnamnkök" ist (ligger en bit bort här ifrån)

En till sak jag måste säga! Det är en konstig sak. VARJE gång jag vakna så är jag "Bakis". Jag vaknar med huvudverk, känner mig uttårkad, är yr, känner mig tung. Jamenni vet hur man känner sig bakis, så vaknar jag varje morgon och är så i några timmar. Även fast jag inte druckit en droppe dagen innan. Har haft detta ett bra tag nu och vet inte vad jag ska göra :S

Blir rädd hur jag ska känna i morogn, när man faktiskt ÄR bakis . tänkt om det blir värsta baksmällan ever! Nej men det får morgon dagen visa, nu ska jag ha kul med mina vänner och ska äta middag när som helst.

Ha ett bra start på det nya året allesammans. Ses nästa år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0