God annandan Jul!

Igår var det en mysig dag. Åkte hem till Pia där det blev frukost, hemlagad julgröt med julvörtsbröd och julost (julskinka också så klart, men tycker ikke om det!!)
Vi gick ut och lekte i snön allihopppa också, höhö (det var typ pontus som kasta mig i snön medans de andra titta på den fina naturen) Efter mycket skratt och mys, så åkte jag och pontus vidare till Jasmin där en massa folk kom. Och det blev riktigt mycket mat! Var så mätt att jag inte kunde andas, så klart blev det några nubbar till maten också :) Man kan nästan tro ibland att julafton är som en litet nyår ivår familj. 
   Det var ju små barnens fösta jul. Oc dom fick en massa paket och blev skit glada över vartenda en! Så himla söta!

Efter risalamatlan (mfl. efterrätter) och massa glögg och groggar så gick folket hem. Jag och pontus höll på att somna på soffan så vi drog hem rätt tidigt, kände att det var dags när pappa försökte klämma ut att pontus ska freestylea. Det var min INTRESSANTA jul i korta drag.

Idag ska vi hem till pontus pappa och äta julmiddag med hans familj och märtis familj. Efter det ska jag iväg på partey för att fira min syster som fyller 25 (den 27:de).

God annandan Jul!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0