Glad

Nu är jag mycket gladare, huvudvärken har släppt. Skaffade spotify igår, haha jaaa jag vet jag är seg, men kände att jag inte har haft något behov av det eftersom jag laddar ner låtar lagligt och gratis. Men har hittat massa ny bra musik och gammalt som e as bra! :)

Man blir så glad av bra musik (vem blir inte liksom) Men kommer bara positivt ur min hjärna just nu. Kom precis på att jag är helt skuldfri! Yeaaah eller har pappa och betala men inte riktigt samma sak som att bara vara några dagar ifrån att hamna på kornis! Men behöver jag inte göra, så jävla mycket lättare på mina axlar just nu!
Och på fredag kommer det massa gammla klasskompisar till mig, det ska bli riktigt skoj och se alla igen!

Nu ska jag laga något vegetarikst, orkar inte tina något just nu :) Har saknat min vegetariska pastasås. Det får det bli! Ha en bra onsdag <3


Kommentarer
Postat av: sofia

Hej gumman. orkar du fixa min design på min nya musikblogg. :D Pallar inte, har så jäkla kort stubin när det gäller att det ska bli snyggt och det inte blir det. :D Du måste inte om du inte vill.

2009-12-09 @ 18:42:10
URL: http://fotini.blogg.se/
Postat av: sofia

sv: tack så mycket. har pyslat ltie själv. men fan allså :D

2009-12-09 @ 21:05:28
URL: http://fotini.blogg.se/
Postat av: Sara

Skönt att slippa kronis... Glad för det!!

Ses snart! :)

2009-12-09 @ 23:12:56
URL: http://iamapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0