Fullt ös medvetslös!

Igår var det as trevligt hemma hos malin, blev bjuden på vin och en massa gott. Jag lärde de ölspel som jag inte borde gjort. Höhö! Nej men det var jävligt kul. Träffade nytt folk också, det gillar jag. Blev skit glad över en tjej som varit tillsammans med sin kille i 10 år (aldrig varit otrogen heller!) YES! Det finns hopp för kärleken och YES det finns vettiga människor! (inte för jag heller varit otrogen, skulle ALDRIG falla mig in!)
  Följde som sagt inte med ut. Så åkte hem med jasmin, men åkte till tumbo innan för hämta en fyllekajja!

Idag åkte vi hem till Lina, firade lite julafton (igen)
Jultomen kom med massa julklappar, jag och pontus fick en mycket fin julklapp eller två.. Och vi vart bjuden på smörgåsbord och as god kladdkaka! Det var den godaste kladdkakan jag smakat, godare än min! Mina har inte blivit så bra dom senaste gångerna =/

onöding info:
När vi kom hem har jag städat, och tagit bort en massa skit, nu ser det mycket bättre ut här :)
Kosan var förbi en snabbis också. 
Min förkylning sitter i än, dock bara snorig och slemmig!

Nu ska jag göraiordning ostkaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0