Don't you take, my kindness for weakness

Fick ett mail från en viss person idag, blev lite häpen. Personen har inte skrivit sen ett år tillbaka, så förstår inte grejen liksom? Ska jag svara.. ska jag inte svara, det är frågan! Ne skämta, men sitter och stirrar på mailet och läser samma rad hela tiden och känner att jag borde skriva?

Lördagen var as rolig! Förutom att dom inte vann, men dom kom fan till finalen av juryn (dom som vet vad dom pratar om) jag menar svenska folket röstar alltid till fel person, förra året vann lars kristerz. Och vem van melodifestivalen förra året, jo den där jävla operasångerksan och tvåa kom "snällla snälla snälla!"
Jo min poäng är ju då att svenska folket inte kan NÅNTING om musik :S Nog för att the playtones är jävligt coola, men att blender inte vann över tony medins eller vad dom nu fan heter. Ja ni fattar min poäng!

Men stämmningen var på top iaf, hemfärden var ju lätt roligast på hela kvällen. Satt och söng hela vägen hem stannade till på donken. Haha Sara alltså, hon e ju för rolig ;) Tänk vad alkohol kan göra med en.

En bild Linda tog, ser ut som jag ska klämma ut en bajskorv vilken minut som helst, men annars en söt bild :)  Just ja träffade på Matilda och Emma en liten liten stund, lika fina som alltid :)


Här var vi med i tv! Wohoo. Jag står i orange tuptop åt vänster.
haha mobbad


Kommentarer
Postat av: Ida:)

Heihei !

Så fin blogg du hadde, og jeg synes også du skrev bra :- )

H`Jeg har nettopp begynt, har du noen forslag til hva jeg kan skrive om ? :- )

Hilsen en ny blogger som trenger hjelp! :)

2009-12-21 @ 18:03:46
URL: http://surastrumpor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0