B ä s t

Jag har seriöst den bästa pojkvännen ever, han överraskade mig rejält idag. Jag tog en prommis till pappa, vid 4 snåret ringer han och hämtar mig därifrån och skjussar hem mig. Sedan satt jag vid datorn, kollade lite tv, diskade.. Vid 5-6 började jag laga mat. När maten var klar så sa han att vi borde ta på oss lite mer "männskliga kläder", (då tänkte jag, å mys, lite stämmningsfullt)

Så jag öppnar min garderob, stirrar på ett svart plagg som jag vet inte hörtill min garderob..
stirrar lite till, och plötsligt ser jag vad det är för något.. tar på plagget, tittar på pontus och är typ as chockad! "Whatthefuck"
Jo han har köpt en klänning som jag har kollat på och bönat och bett efter. Den är så jävla snygg och har alltid velat haft den, så har han gått i smyg och köpt den till mig när jag var hos pappa. (för sina sista pengar!! hur gulligt är inte det?)

Alltid när han ska överaska mig med saker, så känner jag ALLTID på mig att han har köpt nånting eller har nånting på lurt. Men nu lyckades han för första gången! Å vad glad jag är, för han är så söööööööööt :) Nyår är räddad <3 / min födelsedag


Kommentarer
Postat av: baba

VA SÖT :D

2009-12-07 @ 09:53:38
URL: http://astfeldtalexandra.blogg.se/
Postat av: Storasyster

Åhh, det är kärlek det! Ta väl hand om den pojken!

2009-12-07 @ 10:26:43
URL: http://iamapersson.blogg.se/
Postat av: ALEXANDRA

sv: hahahahhaha på dig!! :( fan sjukaste :P

2009-12-07 @ 16:16:35
URL: http://astfeldtalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0