Yesterday

Igår var en lagom dragig kväll.. vi for runt till olika ställen där vi drack
cassie, pontus, jeppe, hampus och jag =)
drack "inte så mycket".. var lagom full, ingen bakis idag (JÄVLIGT skönt) annars är jag jämt bakis (bara om jag tar en 3,5 är jag bakis liksom)

Men kvällen slutade hos nån tjej (dont remember the name) rätt dålig på namn..
Men iaf ja o pontus drog hem vid 3-4 tiden?

Bilderna får väl säga sig själv ist.. en helt okej kväll, skratt och snubblande =) Tack alla







Denna bild blev typ svart, så jag ljusade upp den ganska fult, men man ser bättre iaf.. Det var skit läskigt när vi såg denna grej..? Jag och pontus började dirket tänkta på blairwitch project (stavas?) Men ni fattar,,.
Usch.. äckligt mitt i natten likson =(


Kommer sakna dig snutten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0