Sorry


Tyvärr så har jag inte haft tid att skriva så mycket. Har haft fullt upp, och på kvällarna somnade man driket. Inget snack om saken att ens orka sätta på datorn.
Men NU är jag hemma från Göteborg =( Så jävla fin stad, finns så mycket saker man kan göra där, ävenfast det regnar och är dåligt väder. Orkar inte berätta just nu vad jag gjort veckan där nere, jag ska till pontus jobb nu och gå på lunch dejt ;) Nemen hann inte vara med honom så mycket när jag kom hem igår, kom hem vid halv nio ungefär. Men ska fixa mig nu, ser att mätaren står på 32 grader = sommar kläder idag! YES ;D

Längtat som satan!! Men ha en bra dag allesammans! Hörs senare ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0