Morgon?

Ne, idag är detta inte morgon för mig.. vilket är skönt brukar vakna om tre timmar.
Men somnade väldigt tidigt igår, halv ett tror ja hon var. Så har sovit ungefär 10 timmar.
Vaknade vid 7 och var jätte pigg, men det var liiite väl för tidigt för mig!

Men idag ska Casandra ha en liten avskeds fest.. gosh.. kommer sakna människan alltså!
Vi bor ju grannar, varit vänner sen vi varit spermier.. haha! Nemen hon ska till Barcelona i 4 Månader och plugga!
Jag beundrar att hon ens vågar åka, själv skulle jag knappt våga plugga på högskola hahaha.. Nemen de är coolt iaf!

Men mindre coolt är ju att hon lämnar oss i nästan ett halv år! Kommer tillbaka två dagar innan julafton tror ja det var., helt sinnes..!!
Men då var det iaf så att det blir fest idag för henne! ska bli kul, men jag blir ju sentimental på fyllan (iaf när de gäller sånna här saker)


Gonna miss you babe! <3


Kommentarer
Postat av: -ELINA-

Härlig blogg!

2009-08-22 @ 17:06:53
URL: http://fashionstop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0