Middag


Hade så jävla mysigt igår!
Pontus chef  ringde mig i torsdags och sa att han skulle fixa ett bord till mig och pontus på Å-bryggan. Så det gjorde han, jag och pontus visste bara att han hade bokat bord kl halv åtta på fredagen. Så vi gick dit och personalen sa att hans chef skulle betala allt och det skrevs upp på honom. Så jag och pontus satt och åt middag där och GOTT var det! Absolut min favorit restaurang! Sedan hade vi ätit färdigt då började det bli mörkt fick en filt och vi satt och drack öl sedan beställde vi redbullvodka. Vi satt där tills kl slog 12. Det var jätte mysigt att få tillbringa dem med pontus, speciellt när jag inte har träffat honom på över en vecka liksom :)

Sedan gick vi förbi Åfesten var inte så mycket folk, träffade dock folk på vägen som skulle ut på krogen osv. Men vi gick förbi Toba där han satt med sin tjej johanna. Tog en öl där sen gick vi hem.

Tack Molle för en as härlig kväll! Och tack pontus för vi fick uppleva den tillsammans :)

Idag blir det karuseller iaf ;) Jippi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0