människor

blir så sur på människor ibland.. Det finns inte många som är bra uppfrostran på!

1. tränger sig på utan att man vill
2. oärliga/falska
3. avbryter
4. lyssnar inte
5. vänder kappan efter vinden
6. kan inte säga tack
7. uppskattar ingenting
8. lite för ärliga
9. själviska
10. egocentriska
11. snåla

kan säga huuur mycket som helst som stör mig på folk alltså!!

Visst jag är inte världens ängel.. men jag kan kontrolera mig själv, jag är väluppfostrad (av mig själv dock) men jag uppskatar saker, jag är inte bortskämd, jag är inte snål (när jag väl ens har några pengar).. haha jamen alltså..
Visst jag kan snacka skit om saker och ting, men det står jag för (men jag är ju inte FÖR ärlig!! så vissa saker säger man ju bara inte)
Om det är NÅGON som fattar mig så tycker jag om DIG!


punkt slut

Kommentarer
Postat av: sofia

håller verkligen med. ! och jag gillar dig, inte alltid men det är en annan femma ;) eller...

2009-08-26 @ 19:17:01
URL: http://fotini.blogg.se/
Postat av: persson

jo du är vist en ängel

2009-08-27 @ 21:39:10
Postat av: ida lööw

fuck jag är egocentrisk ibland Och jag avbryter ofta folk :P haha :( känner mig träffad!

2009-08-30 @ 20:56:48
Postat av: Åza

Ida lägg ner! du är inte så mot mig iaf :D visst du avbryter men du ber omursäkt och sen frågar du vad jag sa? när nån avbryter menar jag att den typ skiter i vad man säger :D

2009-08-30 @ 20:59:56
URL: http://deardiario.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0